آخرین اخبار

مصباحی مقدم: مشارکت ۴۱ درصدی در انتخابات قابل قبول نیست / در عصر غیبت، همراهی با علمای دین موجب نجات است

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اهل نجات کسانی هستند که پس از پیامبر دنبال ائمه هستند. در عصر غیبت، همراهی با علمای دین موجب نجات است.

اشتراک گذاری
26 اسفند 1402
کد مطلب : 12303

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اهل نجات کسانی هستند که پس از پیامبر دنبال ائمه هستند. در عصر غیبت، همراهی با علمای دین موجب نجات است.

انتخابات مجلس

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ ایلنا: مجمع عمومی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی برگزار، اساسنامه تصویب و اعضای شورای مرکزی و سایر ارکان نیز انتخاب شدند.

عبدالرحمن معاشر رئیس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در مجمع عمومی این جمعیت، اظهار کرد: از سال ۹۸ فرایند تاسیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی آغاز شد و امروز اساسنامه تصویب و اعضای شورای مرکزی و سایر ارکان این جمعیت انتخاب شدند. امروز وطیفه هیات موسس به پایان خواهد رسید و وظایف بر عهده شورای مرکزی قرار می گیرد. ۷۲ نفر داوطلب حضور در شورای مرکزی هستند که با رای اعضای این جلسه، آنها انتخاب خواهند شد.
 
غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز اظهار کرد: اهل نجات کسانی هستند که پس از پیامبر دنبال ائمه هستند. در عصر غیبت، همراهی با علمای دین موجب نجات است.
 
وی ادامه داد: من چهار اصل ضروری برای این جمعیت پیشنهاد دارم. هر قیامی می کنیم باید برای احیای اسلام باشد. انقلاب اسلامی برای احیای اسلام بود. قانون اساسی باید محور چنین تشکلی باشد. رهبر انقلاب، در چارچوب قانون اساسی مدیریت خود را انجام می دهند. ولایت فقیه، جانشینی امام زمان است و باید با تمام وجود از آن صیانت کرد. مشارکت ۴۱ درصدی در انتخابات قابل قبول نیست ولی دشمن تلاش کرده بود تا مشارکت زیر ۲۰ درصد باشد ولی رهبری از مردم خواستند وارد صحنه شوند و مشارکت ۴۱ درصدی محقق شد. تشکل ها باید دنبال مردم رفته و آنها را به صحنه بکشانند. رهنمودهای امام و رهبری هم باید مبنای حرکت باشد.


بیشتر بخوانید: روزنامه جمهوری اسلامی: نیازی به دشمن نیست که مشارکت انتخاباتی را کاهش دهد!


وی افزود: در تشکل ها امکان کادرسازی و تربیت مدیران  برای اداره دولت و مجلس وجود دارد. تشکل ها در تصمیم گیری های عمومی نقش دارند. جامعه روحانیت از پیش از انقلاب فعال بود اما برخی دنبال این هستند که روحانیون را پشت خود قرار دهند اما جایگاه روحانیون واسطه بین مردم و رهبری است. این اقدام برخی برای پشت سر گذاشتن روحانیت، انحراف است.
 
در ادامه با انتخاب اعضای جلسه، اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند و در ادامه اساسنامه و مرامنامه این تشکل تصویب و  اعضای شورای مرکزی و بازرسین انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =